Új jelszó kérése
ELÉRHETŐSÉGEINK


Telefonos ügyfélszolgálat

Hétfő-Csütörtök: 9-16-ig

Péntek: 9-13-ig

+36-30/696-2320

+36-24-789-066

 

 

info[kukac]webmotors.hu

 

Online jogaid
Facebook
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Szavazás
Letölthető dokumentumok
Tanúsítvány
SSL Certificate

Szállítási információk

 

Szállítási díjak (Magyarországi szállítási cím esetén)

 


 Futárszolgálattal utánvéttel történő kiszállítás díja:
25.000 forint feletti megrendelés esetén ingyenes.

 

 

Csomagsúly(kg)

Szállítási díj/csomag/(Ft)

0.1-2 kg

1150.-

2,1-5 kg

1350.-

5,1-10 kg

1550.-
10,1-15 kg 1750.-

 

 Futárszolgálattal, banki előre utalás után:

25.000 forint feletti megrendelés esetén ingyenes.

 

 

Csomagsúly(kg)

Szállítási díj/csomag/(Ft)

0,1-2 kg

1050.-

2,1-5 kg

1180.-

5,1-10 kg 1380.-
10,1-15 kg 1580.-

 

 

 

    GLS CSOMAPONTON ÁTVÉTEL egységesen 950 forint.

       25.000 forint feletti megrendelés esetén ingyenes

 

Kiszállítás GLS CsomagPontra

A CsomagPontba történő átvétel választása, megrendeléskor, a szállítási mód kiválasztásakor történik. Előbb állítsa be a "GLS CSOMAGPONTON" opciót, majd a legördülő listából válassza ki az Önnek megfelelő átvételi pont nevét.


Megrendelését akár már másnapra kérheti a kiválasztott GLS Csomagpontra, ahol a csomag kiérkezését követően 5 munkanapon belül veheti át, a csomagpont üzlet nyitva tartási idejében.
Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont üzemel. A csomag átvevőhelyek különböző profilú üzletekben találhatók. Az utánvétes csomagoknál készpénzfizetés lehetőségre van mód.


A csomag indításáról webáruházunk e-mail értesítést küld, amelyben a rendelésszám, és a csomagazonosító szerepel. Ezt követően a csomag GLS CsomagPontra érkezésekor e-mailben  értesítést küldünk arról, hogy a csomag átvehető. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra.

Csomagkövetés


Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán nyomon követheted, hogy hol tart a csomag kiszállítása.
GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között)
Ha a csomag nem kerül átvételre az érkezéstől számított 3. munkanapon, akkor A GLS e-mailben emlékeztetőt küld. Az 5. munkanap után a csomag visszaszállításra kerül webáruházunkba.


Házhoz szállítás futárszolgálattal

A futárral történő kiszállítással kért csomagokat a GLS Hungary Kft. futárszolgálata kézbesíti.  A kiszállítási időpontként a kézbesítés napjának megjelölésére van lehetőség, de az adott napon belüli időpontra (óra, perc) való kézbesítést nem tudjuk garantálni.
A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján lehet nyomon követni a csomagot:

KISZÁLLÍTÁS e-mail: Ezt az e-mailt akkor küldjük, amikor a csomagodat elkészítettük, és telephelyünkön átadtuk a futárszolgálatnak. A csomag érkezése másnapra várható.
KISZÁLLÍTÁS  sms: Ezt az  sms-t a futárszolgálat küldi  a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az sms tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tudsz egyezetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín).
A fenti értesítések megérkezésének feltétele a megrendelésben helyesen megadott e-mail cím és sms-képes telefonszám.

Csomagkövetés


Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán nyomon követheti, hogy hol tart a csomag kiszállítása.
GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között). Normál díjas hívás.

Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudta átvenni a csomagodat, akkor a GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítést után e-mailt küld. A csomagazonosítóra hivatkozva rendelkezhetsz a csomag további sorsáról. (pl. más időpontban, más címre is kérheted)
A módosítási lehetőségekről részletesen itt tájékozódhatsz.

 

                     A MEGRENDELÉS KIEGYENLÍTÉSE

Utánvéttel történő vásárlás esetén a megrendelt áru ellenértékét és a szállítás költséget az áru kézhezvételekor kell készpénzben kiegyenlíteni. Kérjük, hogy minden esetben győződjön meg arról, hogy a termék csomagolása sértetlen! Ha a csomag láthatóan sérült, vagy nyitott, tagadja meg a csomag átvételét, készítessen jegyzőkönyvet  és haladéktalanul értesítsen minket.

 

Fizetés banki átutalással (előreutalás)
Minden esetben kérjük megvárni az utalás megkezdése előtt visszaigazolásunkat.
A megrendelt áru értékét és a szállítás költségét a K & H Bank által vezetett:10401983-50526876-70571007 számlaszámú folyószámlára kérjük előre átutalni.
Számlatulajdonos:Kovács Zoltán E.V.
 Az átutalás közlemény rovatában minden esetben szerepeljen a megrendelés száma! A pénz megérkezésekor (minden nap ellenőrizzük a beérkezett összegeket) e-mailben értesítjük, hogy a csomagot átadjuk futárszolgálatnak.



Az át nem vett, visszaküldött csomagok

esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Webáruházunk fenntartja magának azt a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelést kizárólag előre utalással vagy bankkártyával kifizetett megrendelés esetében teljesít.

 

 

 

 



 

 

 

Webáruház készítés